У наші дні, сотні, якщо не тисячі компаній використовують аутсорсинг в якійсь
мірі, особливо якщо це стосується технологічного айті відділу. IT Аутсорсинг
передбачає відділення виконання технічних функцій, третім особам, а точніше
компанії яка займається віддаленою підтримкою, а не тримати фахівця на місці.
Інший термін який використовується для позначення зарубіжної найманої праці це
"віртуальний". Такі як "віртуальний працівник" або "віртуальний персонал".
Давайте заглибимося в цю тему і подивимося чи варто це уваги для вашого бізнесу.
Типи IT Outsourcing
Є кілька типів IT аутсорсингу, залежить від місця де проводяться роботи по
аутсорсингу. Воно включає:
Переміщення бізнесу / послугу за кордон, зазвичай для більш вигідних економічних
умов
Перенесення бізнесу / послуг в сусідню країну
Homeshoring / onshoring: дозволити працівникам працювати з дому замість офісів /
заводів або іншої фізичної робочого місця
Приклади часто використовуваних IT Послуг
Розробка софта (application / software development);
Веб-Розробка (web development / hosting);
Підтримка додатків і менеджмент;
Технічна підтримка / Help Desk;
Розробка Баз Даних (database development / management);
телекомунікації;
інфраструктура
переваги аутсорсингу
Повинно бути гарне пояснення чому так багато місць використовують це, правда? Є
кілька причин чому компанії або підприємці вирішують винести на ит аутсорсинг деякі
частини свого бізнесу.
Експертиза: іноді у зарубіжного постачальника / бізнесу є спеціальне обладнання
та / або технічна експертиза, яка робить їх краще у виконанні поставленого
завдання в рамках аутсорсингової організації
Зменшення витрат: Велика привабливість аутсорсингу закордоном це економія на
робочій силі, роботах і обладнанні
Гнучкість персоналу: за словами Джеймса Буки, «аутсорсинг дозволить операціями,
які мають сезонний або циклічний характер, використовувати додаткові ресурси,
коли вони вам знадобляться, і відмовитися від них, коли ви закінчите».
OST
ОБСЛУГОВУВАННЯ КОМП'ЮТЕРІВ, СЕРВЕРІВ, МЕРЕЖ (АУТСОРСИНГ)
мінуси аутсорсингу
Ось деякі потенційні мінуси аутсорсингу.
Мовний / культурний бар'єр: це може торкнутися як клієнтів так і клієнтів,
особливо коли потрібно оперативно пояснити проблему і її рішення.
Різні тимчасові зони: Це може бути бар'єром для комунікації і координації з
компанією за наймом.
Малі обороти: мовний бар'єр в зв'язці з різницею в часі може затягнути рішення
довгих проектів.
Можливі втрати якості, якщо ви не витрачаєте час на чіткий контроль.
- May 10 2022
Гавриленко Роман Валентинович, адвокат |
|
Коновалов Микола Анатолійович, юрист |
Смірнова Ірина Сергіївна, адвокат |
Інші новини